Hoppa till innehållet

Fri frakt vid köp över 699 SEK

20% rabatt på merinoull och stickat!

🌱 Klimatkompenserade leveranser och returer

Språk:

Vid byte av språk gäller inte din kundvagn längre. Vill du byta språk?

OkejAvbryt ×
Skicka till:

Returer

🌱 Att tänka hållbart och miljösmart är något vi gör kontinuerligt. Returer är dessvärre ett växande miljöproblem och vi jobbar ständigt med att förbättra våra produkter och vår produktinformation på siten för att minska antalet returer. 

Ibland händer det såklart, att ett plagg inte passar eller inte är som man tänkt sig - och då har du givetvis alltid 30 dagars returrätt! Läs nedan hur du returnerar.


Returpolicy

  • Som kund har du alltid 30 dagars returrätt.
  • Produkten som returneras ska vara i oanvänt och oskadat skick, samt ha alla etiketter och eventuell originalförpackning kvar.
  • Vi hanterar inte byten. Om du önskar byta något, vänligen gör en retur och lägg en ny order.
  • Vi återbetalar returnerade varor men tyvärr inte några eventuella fraktkostnader.
  • Normalt tar det ca två veckor från att du skickat din retur till oss innan du erhåller återbetalning.

🇸🇪  Sverige

  • Kostnad för retur är 59 SEK oavsett paketets storlek och vikt, summan debiteras när vi hanterar din retur.
  • Retur via PostNord: Fyll i returformuläret och lägg ner den med returen. Klistra sedan på den medföljande returetiketten och lämna in ditt paket till närmaste PostNord-ombud.
  • Retur via Airmee: Fyll i returformuläret och lägg ner den med returen. Boka upphämtning av din retur via Airmee. Instruktioner får du från Airmee (via sms) i samband med att de levererar ditt paket. Ingen returetikett behövs.
  • Retur via DHL: Fyll i returformuläret och lägg ner den med returen. Klistra sedan på den medföljande returetiketten och lämna in ditt paket till närmaste DHL-ombud.

🌍  Returer från andra länder

Vänligen läs mer här


Reklamation eller felaktig vara

Vi garanterar att de varor du får är felfria vid leverans. Skulle du få en felaktig vara så ber vi dig kontakta oss så fort som möjligt via epost. Meddela oss vad som är fel med plagget och ta gärna en bild av produkten där felet syns. Vi kommer att kontakta dig med information om hur vi tar ärende vidare.  

Din vara ligger nu i varukorgen