Hoppa till innehållet

Fri frakt vid köp över 699 SEK

🌱 Klimatkompenserade leveranser & returer

Språk:

Vid byte av språk gäller inte din kundvagn längre. Vill du byta språk?

OkejAvbryt ×
Skicka till:

Returer

🌱 Att tänka hållbart och miljösmart är något vi gör kontinuerligt. Returer är dessvärre ett växande miljöproblem och vi jobbar ständigt med att förbättra våra produkter och vår produktinformation på siten för att minska antalet returer. Om du har frågor, funderingar, eller feedback hur vi tillsammans kan minska antalet returer - hör gärna av dig till oss!

Ibland händer det såklart, att ett plagg inte passar eller inte är som man tänkt sig - och då har du givetvis alltid 30 dagars returrätt! Läs nedan hur du returnerar.

  • Kostnad för retur är 59 SEK, summan debiteras när vi hanterar din återbetalning.
  • Retur via PostNord: Klista på den medföljande returetiketten och lämna in ditt paket till närmaste PostNord-ombud.
  • Retur via Airmee (endast för Stockholm, Göteborg och Malmö):  Boka upphämtning av din retur via Airmee. Instruktioner får du från Airmee (via sms) i samband med att de levererar ditt paket. Ingen returetikett behövs, det löser Airmee åt dig.
  • Produkten som returneras ska vara i oanvänt och oskadat skick, samt ha alla etiketter och eventuell originalförpackning kvar. Kom ihåg att inkludera ifylld retursedel.
  • När din retur är registrerad på vårt lager får du ett automatiskt  e-mail från oss.
  • Normalt tar det ca två-tre veckor från att du skickat din retur till oss innan du erhåller återbetalning.

Byten

Vi hanterar inte byten. Om du önskar byta en vara, vänligen gör en retur och lägg en ny order.  Handlade du varan till nedsatt pris? Kontakta oss så hjälper vi dig att applicera samma rabatt på din nya order.

Återbetalning

Återbetalning sker med samma betalsätt som du använde när du handlade. Vi betalar tillbaka värdet för returnerade plagg men återbetalar inte eventuell fraktkostnad.

Vid betalning med faktura från Klarna: vänligen notera att du som kund är ansvarig för att din betalning kommer in i tid till Klarna, vi betalar inga förseningsavgifter. Om du gjort en retur till oss kan du enkelt pausa din betalning via Klarna. För vidare information kontakta Klarna via; www.klarna.se eller 08-120 120 10

Reklamation

Skulle plagget vara defekt kontakta oss gärna så snart som möjligt via e-post shop@boobdesign.com. Meddela vad som är fel med plagget och ta gärna en bild där defekten syns. Vi kommer återkoppla till dig om hur vi tar ärendet vidare. 

Din vara ligger nu i varukorgen