Vanliga frågor och svar | Boob Design
Hoppa till innehållet

Boob använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att du fortsätter att använda våra tjänster förutsätter vi att du godkänner detta. Läs mer om cookies

OK
Language:

Vid byte av språk gäller inte din kundvagn längre. Vill du byta språk?

OkejAvbryt ×
Skicka till:

Vanliga frågor

Här har vi samlat vanliga frågor och svar. Om du inte hittar svaret på din frågan är du självklart välkommen att kontakta oss på shop@boobdesign.com eller på telefon 08-702 10 80.

Har ni en butik som jag kan besöka?

Vi har ingen egen butik men du kan hitta våra återförsäljare i Hitta butik


Vilka öppettider har Boobs kundtjänst?

Vår kundtjänst är öppen vardagar 9.30-15.00.
Telefon: +46 8 702 10 80
e-post: shop@boobdesign.com


Hur får jag information om Boob, nyheter och erbjudanden?

Registrera dig för att få våra nyhetsbrev och följ oss i sociala medier.


Jag har inte fått min orderbekräftelse, vad kan ha hänt?

Var alltid noga med att kontrollera så att din e-mailadress är korrekt då detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse.


En vara är slut i lager – kommer den in igen?

Du är alltid välkommen att maila oss på shop@boobdesign.com för att få reda på om just den vara du är intresserad av kommer in på lager igen.


Vilken storlek ska jag beställa?

Ta hjälp av vår storleksguide för att hitta rätt storlek. Har du ytterligare funderingar kring storlek tveka inte att kontakta vår kundtjänst shop@boobdesign.com


Hur returnerar eller byter jag vara?

Vi hoppas självklart att du ska bli nöjd med dina nya plagg. Om du av någon anledning skulle behöva byta eller returnera dem så hjälper vi dig gärna vid retur inom 14 dagar från leveransdatum. Här hittar du mer information om returer och byten.


Vilka betalningsalternativ finns?

Du kan handla med VISA, Mastercard eller PayPal. Handlar du från Sverige kan du även göra köp med faktura via Klarna, vår fakturapartner. Handlar du från Finland kan du även välja direktbetalning via Internetbank om du är ansluten till Nordea.


Hur skickas mitt paket och var hämtar jag ut det?

Beställer du ifrån Sverige, Danmark, Finland och Norge skickas ditt paket med PostNord MyPack. När paketet har kommit till ditt postombud får du en avisering om paketutlämning antingen via sms om du har beställt ifrån Sverige eller via e-post ifall du har beställt från Danmark, Finland eller Norge.

Beställer du från något annat land (än Sverige, Danmark, Finland och Norge) skickas ditt paket med UPS. UPS levererar ditt paket direkt hem till dig till den adress du har angivit vid beställningen.


Hur spårar jag mitt paket?

Du får en orderbekräftelse via e-mail med paket-ID/tracking nummer för ditt paket. Du kan enkelt spåra paketet på www.postnordlogistics.com om du beställt från Sverige, Danmark, Finland eller Norge och på www.ups.com för övriga länder.


När skickas min beställning?

Om din order kommer in före kl 12.00 skickas den normalt samma dag eller dagen därpå.


Vilka länder levererar ni till?

Vi levererar till alla länder inom EU.

Vi levererar till följande länder utanför EU:
Andorra, Argentina, Australien, Bahrain, Brasilien, Canada, Chile, Färöarna, Förenade Arabemiraten, Hong Kong, Island, Japan, Korea, Kuwait, Lichtenstein, Mexico, Monaco, Norge, Paraguay, Puerto Rico, Schweiz, Singapore, Sydafrika, Taiwan, Turkiet, Uruguay, USA och Åland.
 

Vad kostar frakten?

  • Sverige: 49 kr. Fraktfritt vid beställning över 995 kr.
  • Danmark, Finland och Island: 7 EUR. Fraktfritt vid beställning över 99 EUR.
  • Norge: 79 NOK. Fraktfritt vid beställning över 995 NOK.
  • Storbritannien: 13 GBP. Fraktfritt vid beställning över 110 GBP.
  • Övriga länder inom EU och Andorra, Australien, Bahrain, Island, Förenade Arabemiraten, Färöarna, Japan, Korea, Kuwait, Liechtenstein, Monaco, Schweiz, Sydafrika, Taiwan och Turkiet: 15 EUR. Fraktfritt vid beställning över 149 EUR. 
  • Argentina, Brasilien, Chile, Hong Kong, Mexico, Paraguay, Puerto Rico, Uruguay, USA och Singapore: 20 USD. Fraktfritt för beställning över 170 USD.
  • Canada: 25 CAD. Fraktfritt för beställning över 200 CAD.


Hur lång är leveranstiden?

Ordrar som kommer in före kl 12.00 skickas normalt samma dag eller dagen därpå. Normal leveranstid är 2-4 arbetsdagar för leveranser inom EU och 5-7 arbetsdagar för leveranser utanför EU.

Observera dock att det i enstaka fall kan dröja längre och vi reserverar oss för upp till 10 dagars leveranstid. Vi ansvarar inte för skada till följd av att leveranstiderna överskrids men du har däremot rätt att ångra ditt köp vid utökad leveranstid.

 

Toppen
Din vara ligger nu i varukorgen